niedziela, 17 sierpnia 2014

Witam!

Witam was wszystkich!
Pragnę wam przedstawić sequel "Invincible"!

Powracamy do historii Rue i Harry'ego w 2 części pt. "Forget". Pewnie się domyślicie czemu akurat taka, a nie inna nazwa :) Mam nadzieje, że ta część również wam przypadnie do gustu, bo piszę ją dla was. Najprawdopodobniej też będzie koło 50, średniej długości rozdziałów, ponieważ takie piszę mi się najlepiej. Mam również nadzieje, że będziecie bardziej aktywni co poskutkuje tym, że będą częściej rozdziały. Już teraz oddaj swój głos w ankiecie po prawej "Czytasz?" lub dodaj się do obserwatorów :)
Autorem szablonu jest dziewczyna ze strony Graphic Poison. Autorem okładki po prawej stronie jestem ja. Jest już strona z bohaterami. Zmieniłam obrazki i odjęłam paru (kolejne postacie będą dodawane wraz z rozdziałami). Dla tych co jeszcze nie wiedzą (kiedyś dostałam komentarz żebym tłumaczyła to szybciej c:)

To nie jest tłumaczenie! Autorem tego opowiadania jestem tylko ja (Hazzelnuts Louiego) :)


A tu taki krótki opis.


Historia Ruby Hamblett, nastoletniej dziewczyny, która po śmierci matki przeprowadziła się wraz z ojczymem - Charlie'm i przyrodnim bratem - Jamie'm do Bristolu gdzie mieszka jej przyjaciółka Alice poznana przez internet. Spotyka tak chłopaka o imieniu Harry, który mimo niebezpiecznego zajęcia zawraca jej w głowie.
Kiedy nadchodzi dzień walki dziewczyna zostaje brutalnie pobita przez rywali Harry'ego i traci pamięć. Rue po przebudzeniu nie pamięta co się stało, a co gorsza nie pamięta kim jest Harry. Chłopak postanawia wyjechać, żeby ponownie jej nie krzywdzić. Zostawia rodzinę, przyjaciół i znika z ich życia.

Ruby postanawia zapomnieć o tajemniczym lokatym i po ukończeniu szkoły żyje w spokoju z rodziną
Ale czy on będzie w stanie zapomnieć?
Czy ona sobie go przypomni?
Czy będą razem?
Dowiesz się tego czytając Forget!


Łapcie zwiastun mojego autorstwa.





Zostaw komentarz, dodaj się do obserwatorów, zostaw głos w ankiecie "Czytasz?" aka zostaw ślad, a prolog pojawi się jak najszybciej! ♥
ily ♥

3 komentarze:

  1. Moje pierwsze wrażenie po wejściu na bloga: wow! Masz tutaj naprawdę piękny szablon! Od razu zabrałam się do czytania i powiem szczerze, zaciekawiłaś mnie tym opisem. Wobec tego, dodaję się do obserwatorów i niecierpliwie czekam na prolog!
    Weny, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podasz link do wcześniejszego opowiadania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W menu jest zakładka 'PIERWSZA CZĘŚĆ', a dodatkowo po lewej stronie jest też podany w "blogi!"
      ale proszę... http://czytajtu.blogspot.com/

      Usuń