czwartek, 28 sierpnia 2014

ღ Rozdział 2 ღ

Siedziałem na kanapie skacząc po kanałach. Dziś mają zadzwonić w spawie pracy. Czekam i czekam już ponad pięć godzin. Wiercę się niespokojnie kiedy nagle dzwoni telefon. Zrywam się i odbieram.
-Halo?
-Dzień dobry. Czy mam przyjemność z panem Styles'em.
-Tak.
-Z tej strony menadżer kawiarni, w której złożył pan swoje CV. Z przyjemnością ogłaszam, że został pan przyjęty.
-Naprawdę? Bardzo dziękuje.
-Może pan podziękować swojemu byłemu szefowi. Zadzwoniliśmy do niego i wyraził pozytywną opinię.
-To super. Nawet nie wiecie jak to mi ułatwi wszystko.
-Zacznie pan od następnego tygodnia. Proszę się stawić w poniedziałek o ósmej rano. Dostanie pan rozpiskę i firmowe ubranie.
-Dobrze. W takim razie do widzenia.
-Do widzenia.
Rozłączyłem się i odłożyłem telefon. W końcu jakaś dobra wiadomość. Będę mieć pieniądze dla siostry, na lekarstwa. Czuję się odpowiedzialny za nią. Jest moim małym szczęściem. Zastąpiłem jej ojca kiedy go nie było. Nawet i dobrze, że go nie było. Gdybym go zobaczył nie wiem czy by przeżył to spotkanie. Super teraz muszę coś zrobić. Nosi mnie na samą myśl o tym niedojebanym fagasie. Pojadę na siłownie, może mi ulży.
Waliłem w ten worek i waliłem, aż w końcu się uspokoiłem. Zostawiłem "przeciwnika" w spokoju i poszłem do szatni. Przebrałem się ze spoconych ubrań i wyszedłem. Pojadę do jakiegoś baru na małego drinka żeby oblać moją nową pracę.
W barze było tłoczno jak na tak wczesną porę. Siadłem przy barze i zamówiłem drinka.
-Hej przystojniaku. Widzę, że jesteś sam.
-Spostrzegawcza jesteś.
Zbliżyła się do mnie i położyła rękę na moim kolanie.
-Masz ochotę się zabawić? - zaczęła jechać w górę. Nie,  nie mogę...
-Nie. Idź poszukać innego frajera - strąciłem jej rękę.
-Nie wiesz co tracisz - prychnęła.
-Wiem i nie żałuję - upiłem drinka ze szklanki.
Nie byłbym wstanie. Jedyną kobietą, którą pragnę... ąłem. Nie oszukujmy się dalej tylko jej chcę.
Ruby. Ruby. Ruby.
ღღღ

No ja wiem przepraszam, że są krótkie, ale teraz nic się nie dzieje.
Zachęcam do głosowania w ankiecie "czytasz?"

4 komentarze:

  1. Awww... on się tak stra ;* Big love xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Awwww*.* Ach ten kochany Harry uwielbiam <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądrze Harry! Ruby jest tą jedyną :)
    Buziaki, @youmakememad96 .xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy oni się wreście zobaczą ? Nie mogę się doczekać tego momentu <3

    OdpowiedzUsuń